Trzy pytania do Katarzyny Rylskiej, Category Marketing Managera w Sante kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Katarzyny Rylskiej, Category Marketing Managera w Sante kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »
24 lutego 2022 roku Rosja napadła na Ukrainę. Agresor odpalił pociski manewrujące na ukraińskie miasta. W jednym z nich – Łucku – swój zakład produkcyjny i główną siedzibę ma Modern Expo Group. O to jak wygląda działalność firmy z perspektywy trwającej od ponad dwóch miesięcy wojny – zapytaliśmy Bogdana Łukasika – Prezesa Zarządu Modern Expo S.A. i... Czytaj więcej »
Korzystanie z nośników na wynajem może być kluczowe w kontekście niedoborów palet na rynku i rosnących cen ich zakupu. O korzyściach ze współpracy opowiada Joanna Łoboda, Sales Field Manager w CHEP. Czytaj więcej »
Wywiad z Mają Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska. Czytaj więcej »
O nowych chipsach z brązowego ryżu, zamiłowaniu Polaków do przekąsek oraz wysokiej jakości produktów z portfolio rozmawiamy z Magdaleną Łysoń – Członkiem Zarządu Eurowafel sp. z o.o. sp. k. Czytaj więcej »
O wartościach przyświecających prowadzeniu biznesu, ofercie produktowej oraz planach na dalszy rozwój rozmawiamy z Iwoną Sandak, Zastępcą Prezesa Zarządu w Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »
Kategoria radlerów zyska w tym roku przełomową innowację. O rozwoju tego segmentu oraz piwnych preferencjach Polaków rozmawiamy z Jackiem Borkiem, Senior Brand Managerem marki Łomża, Van Pur. Czytaj więcej »
Lody to kategoria, w której szczególnie istotne jest podążanie za trendami i sezonowe nowości. O szerokiej, bogatej ofercie lodowej rozmawiamy z Piotrem Gąsiorowskim, Dyrektorem Marketingu PPL Koral. Czytaj więcej »
Targi Expo Sweet na stałe wpisały się w kalendarz ogólnopolskich imprez branżowych przeznaczonych dla cukierników, piekarzy, przedstawicieli branży lodziarskiej oraz HoReCa. W tym roku, po raz pierwszy w historii tego wydarzenia, organizatorzy postanowili wydłużyć czas jego trwania do czterech dni – od 27 lutego do 2 marca. Po raz pierwszy też na targach wśród wystawców pojawił... Czytaj więcej »
Ewolucja przyzwyczajeń konsumenckich spowodowała zmiany w całej gospodarce. Jak wyglądają trendy w branży logistycznej i w jakim kierunku rozwija się ten sektor? Na te i inne pytania odpowiada Sebastian Plesiński, Senior Business Development Director w FM Logistic. Czytaj więcej »
Środowisko naturalne i jego przyszłość to obecnie zmartwienie zarówno konsumentów, jak i producentów. O rynkowych trendach i ekologicznym podejściu opowiada Zofia Mirska, Trade Marketing Manager VARTA w firmie VARTA Consumer Batteries Poland. Czytaj więcej »
Zmiany nawyków konsumenckich, skutki opłaty cukrowej, a także działalność proekologiczna to jedne z gorętszych tematów w branży napojowej. O ostatnich zmianach opowiada Bartłomiej Kubacki, Demand Acceleration Director w firmie PepsiCo. Czytaj więcej »
Tradycyjna produkcja, składniki najwyższej jakości i podążanie za trendami rynkowymi to wartości gwarantujące sukces na rynku lodów. O wyjątkowej ofercie opowiada Wojciech Kwestorowski, Dyrektor Handlowy Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Aleksandry Luchowskiej, Business Unit Director w USP Zdrowie kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Grzegorza Wróbla, Prezesa Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Stale zmieniające się nawyki konsumenckie wpłynęły na wszystkie sektory FMCG, również na rynek mięsny. O trendach i wadze jakości produktów opowiada Edyta Zębala, Dyrektor Marketingu w Zakładach Mięsnych Silesia. Czytaj więcej »
„Każdego dnia do Spółdzielni trafia 5,5 mln litrów polskiego mleka” – o rosnącym znaczeniu patriotyzmu zakupowego, działaniach w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz innych oczekiwaniach konsumenckich rozmawiamy z Prezesem Zarządu SM Mlekpol – Edmundem Borawskim. Czytaj więcej »
Prekursor wielu rodzajów piwnych, firma o ugruntowanej pozycji na rynku z bogatą i ciekawą historią – w tym roku jubileusz 20-lecia obchodzi Browar Ciechan. O rozwoju browaru, działaniach towarzyszących jubileuszowi oraz trendach na rynku piwa rozmawiamy z Irminą Ochenkowską, Prezes Zarządu Borwary Regionalne Jakubiak. Czytaj więcej »
W czasach pandemii szukamy bohaterów i konkretnych przykładów, jak sobie radzić w codziennej, trudnej rzeczywistości. Firma Hochland Polska m.in. wspiera Reprezentację Polski Dzieci z Cukrzycą – na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O innowacyjności branży oraz działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju rozmawiamy z Patricjusem Ziecikiem, dyrektorem marketingu działu Laundry & Home Care, Henkel Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Małgorzaty Włodarczyk, Vice Chairman, CMO, Euroser Dairy Group kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Hochland Polska dąży do podniesienia standardów rozwoju, ochrony środowiska i poszanowania praw, a także koordynuje interesy zainteresowanych stron we wspólnym podejściu do jakości i zrównoważoności. CSR zdefiniowano tu jako system zarządzania relacjami pomiędzy firmą a otaczającym je środowiskiem, traktując lokalne społeczności jako jeden z priorytetów. Rozmawiamy na ten... Czytaj więcej »
ETi jest firmą rodzinną, założoną w 1961 roku przez wizjonera i przedsiębiorcę Firuza Kanatlı. ETi Group rozwijała się i tworzyła swoje portfolio na przestrzeni lat, stając się jedną ze 100 największych firm w Turcji. Generuje ponad 1,3 miliarda dolarów rocznej sprzedaży na całym świecie (2017). Zatrudnia ponad 7 500 pracowników, posiada 8 zakładów produkcyjnych – w tym... Czytaj więcej »
Nowoczesna, idąca z duchem czasu, dostosowująca się do trendów zakupowych, odpowiadająca na szerokie potrzeby nabywców – o marce MAOAM opowiada Marzena Sadurska, Brand Manager MAOAM w firmie Haribo. Czytaj więcej »
Grupa Eurocash wierzy w przedsiębiorców handlu niezależnego, zapewniając im szerokie wsparcie w rozwoju oparte na czterech filarach: skali zakupowej, różnych formatach dystrybucji, wyborze konceptów detalicznych oraz narzędziach i edukacji. Przedsiębiorcy otrzymują możliwość konkurowania na rynku niezależnym. „Procentowy udział Grupy Eurocash we wpływie na rozwój... Czytaj więcej »
Kampania „Kobiety Almette” zdobyła I miejsce w konkursie Lider Forum Kampanie, który jest organizowany przez Forum Mleczarskie Handel i została uznana za Najlepszą Kampanię Reklamową Produktów Mleczarskich w 2021 roku. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
„Silne więzi z konsumentami, obok jakości produktów, są dla marki HARIBO priorytetem” – o komunikacji marketingowej, wsparciu w miejscu sprzedaży i rozwoju marki rozmawiamy z Anną Stróżyńską, Dyrektorem ds. Marketingu HARIBO. Czytaj więcej »
O zmieniającej się pod wpływem zwyczajów zakupowych branży wędliniarskiej, rozwoju firmy i patriotyzmie konsumenckim rozmawiamy z Andrzejem Kowalskim, Dyrektorem Sprzedaży Czytaj więcej »
O rozwoju spółki na rynku, sytuacji w branży winiarskiej oraz działaniach zapewniających sukces na kolejne lata opowiada Tomasz Głoskowski, Wiceprezes Zarządu Partner Center. Czytaj więcej »
Miniony rok był trudny, a Grupa JNT urosła z dynamiką dwukrotnie większą niż rynek wina. I nie spoczywa na laurach. O ambitnych planach, ważnych wyzwaniach i gorących trendach w branży rozmawiamy z Jakubem Nowakiem, Prezesem Zarządu JNT Group. Czytaj więcej »
Rozmowa z Robertem Sasem, Dyrektorem Zarządzającym Mondelēz...
Marka E.Wedel udowadnia, że mimo trudnego otoczenia...
Marcin Jakubczak, National Sales Manager, Mattoni 1873...
Rozmowa z Kamilem Gębskim, Dyrektorem Marketingu Spirits w...
Aleksandra Bilska-Domańska, Brand Manager w firmie Unilever...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Na najbliższe miesiące planowane są kolejne otwarcia....
Internauci zdecydują, kto zagra przed legendami futbolu...
Ser topiony w plastrach 130 g o smaku BURGERA! SERTOP...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Klasyczny camembert od Valbon to kwintesencja smaku i stylu...
To odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów, dotyczące...
To najnowsza propozycja firmy Zott, która łączy pełny smak...
Grand Caramel Popcorn to tegoroczna supernowość w linii...
NORDIS wprowadza nową serię lodów Balloon World, która...
Smak grilla zaczyna się od mięsa...
W social media i sprzedaż produktów w dyskontach Dino...
Globalna kampania „Dwa to więcej niż jeden” („Two is...
Rozpoczynają wiosenną promocję, której celem jest...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...